Urząd Miasta i Gminy w Młynarach informuję, że osoby, które złożyły pozytywnie zweryfikowany wniosek o przyznanie sprzętu komputerowego dla dzieci lub pełnoletnich uczniów pochodzących z rodzin byłych pracowników PGR w ramach Programu „Granty PPGR”, mogą zgłaszać się od dnia 25 sierpnia 2022 r. do tut. Urzędu w celu odebrania przedmiotowego sprzętu. W związku z koniecznością podpisania dokumentów z przekazania sprzętu komputerowego, po odbiór musi zgłosić się osobiście osoba, która podpisała i złożyła wniosek o udzielenie wsparcia.
Jednocześnie informuję, że do osób, które nie zostały zakwalifikowane do przyznania wsparcia ze względu na brak dokumentów niezbędnych do zweryfikowania warunków dostępowych, zostały przesłane pocztą w dniu 24 sierpnia 2022 r. pisma informujące o tym fakcie.
Informację o tym, czy dana osoba zakwalifikowała się do otrzymania sprzętu można również uzyskać telefonicznie w Urzędzie Miasta i Gminy w Młynarach pod nr tel. 55-618-22-44.
Przekazywanie sprzętu komputerowego odbywać będzie się w Urzędzie Miasta i Gminy w Młynarach pok. nr 10 w godzinach pracy Urzędu tj.:
- poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 15:30,
- środa od 7:30 do17:00,
- piątek od 7:30 do 14:00