Organizacja pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach

  • 2020-08-25, 11:51
  • administrator
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY MŁYNARY W SPRAWIE ORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W  MŁYNARACH  Działając na podstawie § 13 ust. 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Młynarach realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w szczególności w sprawach z zakresu:   a) rejestracji stanu cywilnego,   b) ewidencji ludności i dowodów osobistych,   c) świadczenia usług komunalnych,   d) administracji architektoniczno-budowlanej dotyczące: decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,   e)  ochrony środowiska dotyczące: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.   Bezpośrednia obsługa interesantów w wyżej wymienionych sprawach realizowana będzie na następujących zasadach: wizytę w urzędzie w celu załatwienia sprawy należy umówić telefonicznie pod numerem telefonu  55 248 60 82, interesanci obsługiwani będą w urzędzie w wyznaczonych pomieszczeniach zapewniających bezpieczeństwo, równocześnie w urzędzie może przebywać trzech interesantów, z zastrzeżeniem pkt 5. interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce, w przypadku ślubu cywilnego udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie może przebywać jednocześnie przewidziana prawem maksymalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności. jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny: tj. poprzez kontakt telefoniczny za pomocą  środków komunikacji elektronicznej: e-mail: [email protected], e-PUAP – adres: /UMiGM/SkrytkaESP   Ponadto obowiązują dotychczas ustalone, niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów  i organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach: Urząd Miasta i Gminy w Młynarach zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez przesłanie e-mail: [email protected] Kasa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach jest czynna w dniach i godzinach: poniedziałek – wtorek  w godz. od 10.00 –  do 13.00 środa                              w godz.  od 10.00 -  do 14.30   Płatności m.in. za podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można dokonać przelewem bankowym na konto: PKO BP S.A 161020 1752 0000 0302 0160 6623   Burmistrz Miasta i Gminy Młynary  (-) mgr Renata Wioletta Bednarczyk

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY MŁYNARY
W SPRAWIE ORGANIZACJI PRACY URZĘDU MIASTA I GMINY W  MŁYNARACH

 Działając na podstawie § 13 ust. 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 18 maja 2020 r. do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Młynarach realizował będzie bezpośrednią obsługę interesantów w szczególności w sprawach z zakresu:

  a) rejestracji stanu cywilnego,
  b) ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  c) świadczenia usług komunalnych,
  d) administracji architektoniczno-budowlanej dotyczące:

  • decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

  e)  ochrony środowiska dotyczące:

  • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
  • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.

 

Bezpośrednia obsługa interesantów w wyżej wymienionych sprawach realizowana będzie na następujących zasadach:

  1. wizytę w urzędzie w celu załatwienia sprawy należy umówić telefonicznie pod numerem telefonu  55 248 60 82,
  2. interesanci obsługiwani będą w urzędzie w wyznaczonych pomieszczeniach zapewniających bezpieczeństwo,
  3. równocześnie w urzędzie może przebywać trzech interesantów, z zastrzeżeniem pkt 5.
  4. interesanci są zobowiązani nosić maskę ochronną, rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce,
  5. w przypadku ślubu cywilnego udzielanego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie może przebywać jednocześnie przewidziana prawem maksymalna liczba interesantów niezbędna do tej czynności.
  6. jeżeli charakter sprawy nie wymaga obecności w urzędzie zapraszamy do załatwiania spraw w sposób alternatywny: tj. poprzez kontakt telefoniczny za pomocą  środków komunikacji elektronicznej:

 

Ponadto obowiązują dotychczas ustalone, niżej wymienione rozwiązania w zakresie obsługi interesantów  i organizacji pracy Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach:

  1. Urząd Miasta i Gminy w Młynarach zapewnia możliwość złożenia pism/wniosków niewymagających potwierdzenia wpływu do urzędu poprzez przesłanie e-mail: [email protected]
  2. Kasa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach jest czynna w dniach i godzinach:
  • poniedziałek – wtorek  w godz. od 10.00 –  do 13.00
  • środa                              w godz.  od 10.00 -  do 14.30

 

Płatności m.in. za podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można dokonać przelewem bankowym na konto: PKO BP S.A 161020 1752 0000 0302 0160 6623

 

Burmistrz Miasta i Gminy Młynary 
(-) mgr Renata Wioletta Bednarczyk

administrator

Liczba wyświetleń: 1024

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe